preskoči na sadržaj

II. osnovna škola Bjelovar

Login
Zastava škole

Grb škole

Gdje smo?

(Street View)

Učionica budućnosti

Geografija u Učionici budućnosti

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Anketa (mala)
Naučio/la sam čitati:







e škola

EKO-ŠKOLA

Oglasna ploča
Arhiva dokumenata
e Dnevnik

Točno vrijeme
Raspored informacija

kliknite na ilustraciju

ISE

Učitelji, počele su edukacije za ISE projekt.

DMK

Dani medijske kulture u Bjelovaru od 2011. godine održavaju se u našoj školi.

 

 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 20. 11. 2009.

Ukupno: 587980
Ovaj mjesec: 971
Facebook škole
 
Projekt Drvokod

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
ŠKOLA ZA RODITELJE - TEMA " KAKO UČITI MATEMATIKU U PREDMETNOJ NASTAVI"
Autor: Milka Fofonjka, 22. 2. 2011.

Je li matematika težak predmet?

Na to su pitanje odgovarali roditelji učenika predmetne nastave na početku predavanja.

Petnaestak se roditelja odazvalo pozivu i došlo na predavanje čiji je cilj bio upoznati roditelje o metodama i načinima učenja matematike u predmetnoj nastavi.
Na pitanje smatraju li matematiku teškim predmetom većina je roditelja, njih gotovo 86%, odgovorila potvrdno. 


Je li matematika težak predmet?

Na to su pitanje odgovarali roditelji učenika predmetne nastave na početku predavanja.

Petnaestak se roditelja odazvalo pozivu i došlo na predavanje čiji je cilj bio upoznati roditelje o metodama i načinima učenja matematike u predmetnoj nastavi.

Na pitanje smatraju li matematiku teškim predmetom većina je roditelja, njih gotovo 86%, odgovorila potvrdno.  Učiteljice matematike ukazale su im neke osobitosti tog predmeta koji se mora učiti svakodnevno (svojevrsni trening), kako bi njihova djeca bila u formi i mogla redovito učiti nove sadržaje i razumjeti ih. Informirale su ih i o organizaciji učenja i najučinkovitijim metodama rada, kao i o kriterijima ocjenjivanja koji se mogu pronaći na web stranici škole.

Susret je završio razmjenom iskustava i pozivom na suradnju i dogovore radi usvajanja što boljeg znanja naših učenika jer je to temelj bez kojega se ne može stvarati kvalitetna dogradnja u nastavku obrazovanja.

Nismo uspjeli doći do čarobne formule koja bi garantirala uspjeh, no R² (redoviti rad) bi mogao biti dobar početak. 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju