« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
II. osnovna škola Bjelovar provodi treći krug Erasmus + akreditacije 2021-2027. Ciljevi na kojima članovi tima rade su: unaprjeđenje metodičkih i tehničkih znanja o uporabi IKT -a u svrhu osmišljavanja i provođenja novih pristupa u nastavi i učenja u online okruženju s ciljem napretka učenika, unapređenje rada učitelja s učenicima s posebnim potrebama kroz ranu detekciju i primjena odgovarajućih metoda u radu s njima te usvajanje kreativnih metoda poučavanja i poticanje učenika na kreativno razmišljanje i rješavanje problema.
Učiteljice Nataša Arbutina i Dorotea Gašparić sudjelovale su na strukturiranim tečajevima u Barceloni, od 2. do 10. listopada 2023, a učiteljice Barbara Bajsić i Sanela Šepak sudjelovale su na strukturiranim tečajevima u razdoblju od 9. do 14. listopada 2023. u Rimu.
Više o tečajevima pročitajte u nastavku.
Nataša Arbutina je sudjelovala na tečaju Fotografija i video u nastavi za usvajanje kreativnih metoda poučavanja i poticanje učenika na kreativno razmišljanje i rješavanje problema. U sklopu tečaja naučila je kako pretražiti audiovizualne sadržaje na platformama za obrazovanje; primijeniti osnovne tehnike snimanja videa; urediti fotografije i videe; organizirati zvukove i tekstove u vizualnim resursima; te kako učitavati i dijeliti audiovizualne sadržaje.
Učiteljica Engleskog jezika Dorotea Gašparić pohađala je strukturirani tečaj pod nazivom The 7 Cs:Learning for Life (and Work) in the 21st Century u Barceloni. Tijekom tečaja polaznici su pronalazili primjere zašto su promjene paradigmi u obrazovanju kontinuirane s tradicionalnim obrazovanjem, a ne suprotno od njega, pomoću raznih aktivnosti promicali su kreativne načine razmišljanja, učinkovitiju komunikaciju, strategije za suradničko učenje u učionici, međukulturalno razumijevanje, primjere kako uvesti računalnu i digitalnu pismenost. Polaznici tečaja su imali dvije aktivnosti van učionice, jedna aktivnost je bila u Sveučilištu u Barceloni, a druga u Nacionalnom muzeju katalonske kulture.Tečaj je pridonio razvoju svih sudionika te povezivanju i razmjeni iskustava učitelja iz Danske,Bugarske, Njemačke i Hrvatske.
Barbara Bajsić je sudjelovala na tečaju u Digitalni alati za podučavanje matematike GeoGebra i LatEx u okviru kojeg je učila kako planirati, razvijati i izvoditi nastavne jedinice koristeći GeoGebru; koristiti GeoGebru kao alat za procjenu; dizajnirati atraktivne aktivnosti digitalnog učenja; izraditi dinamičke apleta za matematiku; koristiti LaTeX za pisanje matematičkog teksta; izraditi digitalne materijala za korištenje u učionici, a sve sa ciljem da poboljšanja iskustva učenja svojih učenika te time povećati motivaciju za učenje.
Sanela Šepak je sudjelovala na tečaju ICT alati za kreativnu i suradničku učionicu u okviru kojeg je tijekom 5 dana učila kako uz pomoć digitalnih alata olakšati razmišljanje, planiranje i izvođenje online projekata (Padlet); izraditi inovativne i zanimljive prezentacije, poticati (Slido, Prezi); kreativnosti u pisanju i pripovijedanju (Wordclouds, Plot Generator); te pomoći učenicima da stvore uzbudljiv online vizualni sadržaj (Stellar, Canva).
Sudjelovanje na ovim tečajevima omogućilo im je i povezivanje sa učiteljima iz drugih zemalja te otvaranjem mogućnosti za nove međunarodne projekte.