Erasmus Akreditacija

Erasmus+ akreditacija je prestižna oznaka koja osnovnim školama omogućuje jednostavan pristup brojnim mogućnostima za mobilnost i suradnju u Europi.
Škole s akreditacijom mogu sudjelovati u raznim projektima, uključujući:
-
Razmjenu učenika i nastavnika: Učenici i nastavnici mogu putovati u druge europske zemlje kako bi posjetili partnerske škole, sudjelovali na nastavi i učenju te se upoznali s novim kulturama.
-
Stručno usavršavanje nastavnika: Nastavnici mogu sudjelovati u tečajevima i radionicama u inozemstvu kako bi unaprijedili svoje vještine i znanja.
-
Strateška partnerstva: Škole mogu surađivati s partnerskim školama u Europi na razvoju zajedničkih projekata i inicijativa.
Prednosti Erasmus+ akreditacije za osnovne škole:
-
Poboljšanje kvalitete obrazovanja: Erasmus+ akreditacija može pomoći školama da poboljšaju kvalitetu obrazovanja pružanjem učenicima i nastavnicima mogućnosti da steknu nova iskustva i znanja.
-
Povećanje motivacije i uključenosti učenika: Učestvovanje u Erasmus+ projektima može motivirati učenike i učiniti ih aktivnijim u svom obrazovanju.
-
Razvoj europskog identiteta: Erasmus+ akreditacija može pomoći školama da sa svojim učenicima razviju europski identitet i svijest o europskoj raznolikosti.
-
Jačanje suradnje s drugim školama: Erasmus+ akreditacija može pomoći školama da uspostave trajne veze s partnerskim školama u Europi.
Naša škola je Erasmus Akreditaciju dobila 2020. godine i od tada je ponosno nosi i razvija svoje ciljeve.
Za više informacija o Erasmus+ akreditaciji za osnovne škole, posjetite sljedeće web stranice:
Erasmus+ akreditacija je vrijedna prilika za osnovne škole da sudjeluju u europskim programima obrazovanja i suradnje.
Škole koje razmišljaju o prijavi za akreditaciju potičemo da saznaju više o programu i njegovim prednostima.
NAŠI CILJEVI
Unapređenje metodičkih i tehničkih znanja o uporabi IKT -a u svrhu osmišljavanja i provođenja novih pristupa u nastavi i učenja u online okruženju s ciljem napretka učenika.
Unapređenje rada učitelja s učenicima s posebnim potrebama kroz ranu detekciju i primjenu odgovarajućih metoda u radu s njima.
Unapređenje rada učitelja s učenicima s posebnim potrebama kroz ranu detekciju i primjenu odgovarajućih metoda u radu s njima.