2015-11-30 13:00:00

Mjesec borbe protiv ovisnosti i nacionalna kampanja "Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne"

U organizaciji Ministarstva zdravlja i Grupacije proizvođača piva, slada i hmelja HGK-a 25. studenog 2015. godine organiziran je okrugli stol u Europskom domu u Zagrebu na temu sprječavanja maloljetničke konzumacije alkohola, a sve to u sklopu aktualne nacionalne kampanje Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne. Nacionalna kampanja za cilj ima podići svijest javnosti o nužnosti poštovanja i provedbe zakona kojim je zabranjena konzumacija i prodaja alkoholnih pića osobama mlađima od 18 godina, a provodi se od 15. studenoga do 15. prosinca na ukupno tisuću prodajnih mjesta i kafića u cijeloj Hrvatskoj. Kampanju prati i spot u režiji Dalibora Matanića kojim se također apelira na savjest mnogih koji se nalaze u položaju da prodaju alkohol maloljetnicima.

U nastavku pročitajte više.

O trendovima maloljetničke konzumacije alkohola u Hrvatskoj i aktivnostima u sklopu te društveno odgovorne kampanje na okruglom stolu govorili su: dr. Dunja Skoko-Poljak (voditeljica Službe za javno zdravstvo Ministarstva zdravlja), dr. sc. Ljiljana Muslić (voditeljica Odjela za istraživanja psihosocioekonomskih i bihevioralnih odrednica zdravlja HZJZ), Ema Culi (direktorica Sektora za trgovinu HGK), Tina Puhalo Grladinović (predsjednica PR Odbora Grupacije proizvođača piva, slada i hmelja HGK) i Ines Mihajlović (školska psihologinja u II. osnovnoj školi Bjelovar).

Na okruglom stolu zaključeno je kako odgovornost za zdravlje djece i mladih leži na svim članovima društva, posebice ako se uzme u obzir da Hrvatska ima zakon kojim je maloljetnička konzumacija alkohola jasno zabranjena.  


II.osnovna škola Bjelovar